Munkatársunk igazi mediterrán és cseppet sem hagyományos sajtótájékoztatón járt, ahol sok izgalmas információt hallott a tonhalfogyasztás szükségességéről, és néhány jó receptet is magával hozott.
Havas Dóra gasztrobloggerrel, a Lila Füge népszerű szerzőjével, főztünk együtt, aki bemutatta, hogyan készíthetünk ízletes és egészséges finomságokat másodpercek alatt, amelyeket természetesen meg is kóstoltunk a helyszínen. Főzés közben Antal Emese dietetikus mesélt a halfogyasztás élettani hatásairól.
Sajnos hazánkban még van mit javítani a statisztikákon. Magyarországon az egy főre jutó halfogyasztás csupán évi 4 kilogramm, míg az európai, tengerekkel határos országokban ez a szám eléri a 20 kilogrammot is. A Rio Mare épp ezért elkötelezett híve a halfogyasztás és mediterrán ízek népszerűsítésének, nem véletlen, hogy a márka neve összefonódott a minőséggel. Csakis a legkiválóbb minőségű tonhalat használják fel termékeiben, a konzervekbe pedig már csak tiszta olívaolaj és egy csipet só kerül. Azt is megtudtam, hogy a hal mellett: nincs se tartósítószer, se mesterséges ízfokozók.
Így a vásárló biztos lehet benne, hogy mindig ellenőrzött forrásból származó tonhalat fogyaszt, ha ezeket a termékeket választja. Mivel a hal fehérjében gazdag, ráadásul esszenciális zsírsavakat tartalmaz, már heti 1-2 adag elfogyasztása hozzájárulhat a szív- és érrendszeri problémák, valamint a 2-es típusú cukorbetegség megelőzéséhez. A tonhalban található Omega 3 zsírsav pedig segít a fizikai és mentális egészség megőrzésében. Ha ez még nem lenne elég, a hal fontos vitamin- és foszforforrás is, ezért a helyes táplálkozásban kulcsszerepe van.
Ráadásul a tonhalkonzerv egy nagyon praktikus és sokoldalú termék, amely számtalan gyorsan elkészíthető étel ízletes alapanyaga lehet. A finom fogásokhoz érdemes az olívaolajos vagy a sós leves tonhalkonzervet választani. De a termékpalettán szerepelnek készételek is, amelyeket bárhol, bármikor kényelmesen fogyaszthatunk, illetve ízletes, szendvicsekhez ideális pástétomok (Paték) is. Nem véletlen, hogy ez a sokszínűség Kevin Costnert is rabul ejtette, hiszen még a remek hollywoodi színésznek is van ideje egy finom tonhalas szendvicsre.
Az Oscar-díjas színész, akinek felejthetetlen alakításait az egész világ ismeri, a cég új nemzetközi arca. Ő került annak a kampánynak az élére, ami a termékek hibátlan ízét és minőségét ünnepli az olasz hagyomány mellett: „eating well” and „living well”! Az „eating well” nem csak azt jelenti, hogy minőségi termékeket választunk, és ízletes kombinációkat alkotunk belőlük, hanem azt is, hogy asztalunkat megosztjuk másokkal, hiszen a közösségi étkezés szintén része az egészséges és kiegyensúlyozott életnek.
K.Á.
Segítsen, hogy az ön igényeihez igazodva alakítsuk az oldalt!
Google adatvédelmi iránylevek
nem
igen