vissza

Főzz másképpen!

okt
2014

Hedvig nyert és utazott Egerbe! Tavalyi receptversenyünket a pécsi három gyerekes fiatal édesanya Király Hedvig, nyerte meg Hedvig hat éve, a második gyermeke után hízott harminc kilót, amit nem tudott leadni. Ekkor váltott életmódot és választotta az egészséges táplálkozást. Azóta így él és próbálja családját is ebbe a szellembe nevelni. Ez olyan jól sikerült neki, hogy nem csak az ismerősei között, hanem közösségi oldalakon is vannak követői szép számmal. Nyereménye – köszönhetően az egri remek négycsillagos szállodának- egy wellness hétvége volt két fő részére a Hotel Eger- ben.

- Idén, az egészséges életmód hírnökeként részt vettem egy nívós receptversenyen, melyen 150 pályázó indult a Magyar Obezitológiai és Mozgásterápiás Társaság (MOMOT) és a Kor Kontroll Társaság közös szervezésében. Budapesten a MOMOT tavaszi kongresszusának zárásaként (2014. március 22-én) értékelték a díjazottakat, ahol nagy meglepetésemre a Diétás töltött káposztámmal az első helyezést értem el.

A szakmai elismerés mellett a díjnak is nagyon örültem, hiszen egy 3 napos wellness hétvégén vehettem részt másodmagammal. Nagycsaládosként kevés alkalom jut a pihenésre, így izgatottan utaztunk el augusztusban férjemmel Pécsről Egerbe. Az út kicsit hosszú volt, de megérte! Kislány korom óta nem jártam a környéken, így nagyon kíváncsi voltam az egri várra is. A szállás a csodálatos Hotel Eger Park **** szállodában volt. A légkondicionált szoba rendkívül igényesen volt berendezve, minibárral, TV-vel, WIFI csatlakozási lehetőséggel felszerelve.

Félpanziós ellátást kaptunk, de olyan bőséges volt a svédasztalos reggeli és a vacsora, hogy többet nem is bírtunk volna egész nap enni. Annyira sokféle étel volt, hogy az egészséges ételek mellett néha „bűnbe” estem, muszáj volt végigkóstolnom a süteményeket is. A szálloda barokk éttermének és gesztenyés teraszának nagyon meghitt hangulata volt. Az étkezések között a szálloda wellness fürdőjében pihentünk, napoztunk, szaunáztunk, úsztunk, vagy éppen a jakuzziban élveztük a habokat. Mivel rendszeresen sportolunk, a konditeremnek kimondottan örültünk, így reggel és este is tudtunk edzeni.

Sajnos hamar eltelt a három nap, a szállodából szinte ki sem mozdultunk. Természetesen szerettük volna megnézni Eger nevezetességeit, megkóstolni a helyi borokat, kirándulni a környéken, így egy egerszalóki vendégházban meghosszabbítottuk a nyaralásunkat. Voltunk a demjéni és az egerszalóki fürdőben, megnéztük a híres Sófalat, Szépasszonyvölgyben boroztunk, Szilvásváradon kirándultunk a Fátyol vízesésnél.

Annyira beleszerettünk az egri vidékbe, hogy biztos visszatérünk a közeljövőben! Ezúton szeretném még egyszer megköszönni ezt a fantasztikus lehetőséget a receptverseny szervezőinek!

Üdvözlettel: Király Hedvig

Kedves Hedvig!

A Hotel Egernek a vendéglátást, neked meg beszámolót köszönjük, örülünk, hogy jól érezted magad!
Egyben felhívjuk az érdeklődök figyelmét arra, hogy harmadszor is kiírtuk receptversenyünket!
Idén is olyan testsúlycsökkentő illetve testsúlymegőrző ételek receptjeit keressük, melyek segítséget nyújthatnak a testsúly normalizálásához, így a már kialakult betegségek, például a diabétesz egyensúlyban tartásához is.

A pályázati kiírás itt olvasható: http://www.korkontrolltarsasag.hu/hu/cim:Fozz-maskeppen
A recepteket e-mailben kérjük a következő címre eljuttatni: